Belangrijke wijziging in onze ondersteuningsprocedure!
Binnenkort zullen wij een belangrijke wijziging doorvoeren in de manier waarop wij supportvragen en andere verzoeken behandelen.
Nieuwe methode voor het indienen van supportvragen en andere verzoeken
Vanaf heden kan je al jouw vragen indienen via ons helpdeskportaal. Hoewel dit momenteel nog een aanbeveling is, wordt het per 1 maart de enige methode voor het indienen van vragen.
De vragen die vanaf 1 maart naar helpdesk@qoden.nl worden gestuurd, worden niet meer behandeld. Wij raden aan om zo snel mogelijk over te stappen naar het nieuwe systeem om eventuele onderbrekingen in ondersteuning te voorkomen.
Toegang tot het helpdeskportaal
Je kunt een gebruikersaccount voor het helpdeskportaal aanvragen via: https://qoden-helpdesk.atlassian.net/servicedesk/customer/portal/2
1. Hier vul je dan jouw e-mailadres in.
2. Druk op ‘Volgende’.
3. Druk op “Aanmelden met wachtwoord”.
4. Volg de verdere instructie de e-mailbericht staat.
Telefonisch contact
Heb je hulp nodig of kom je ergens niet uit? Dan zijn wij ook telefonisch bereikbaar op: +31 (0) 88 00 636 00
Wij danken je voor je begrip en medewerking bij deze overgang naar een efficiëntere manier van ondersteuning!